Fitness in cuplu, ideal in perioada de izolare

Fitness in cuplu, ideal in perioada de izolare

Diete & sport

Mișcare în fața micilor ecrane ai bifat deja, dar ce zici de un program de fitness in cuplu?

Nu de alta, dar exercițiile fizice în compania jumătății tale vă pot consolida relația și spori libidoul. Antrenorul Adam Rosante îți propune un program de tonifiere de practicat în tandem…

adam rosante fitness in cuplu

Fotografii: Ryan Roberts

Adam Rosante este unul dintre cei mai titrați antrenori de forță și consultant de nutriție din lume. Este cunoscut pentru abilitatea sa de a traduce informațiile complicate în pași simpli pe care oricine îi poate face pentru a trăi o viață mai sănătoasă, mai fericită, chestii esențiale într-o relație de succes. Lucrează cu actori și sportivi de top, pregătindu-i să dea tot ce au mai bun pe ecran sau pe teren. Pe Adam, pandemia nu l-a prins deloc nepregătit, acesta organizând de mult antrenamente virtuale gratuite pentru publicul larg, instituții de învățământ și persoane care necesită recuperare fizică. Încearcă și tu acest program de fitness in cuplu propus de faimosul antrenor…

Dublu impact

ZONE VIZATE: picioare , talie, spate,  brațe

Partea întâi

1 Stați la o distanță de trei pași unul de altul, față în față, iar tu ține la piept o minge medicinală. Îndoiți genunchii și încordați abdomenul și fesele.

2 Pășiți rapid în lateral, amândoi în același timp și aceeași direcție, executați o fandare, apoi pasează-i mingea partenerei tale.

Partea a doua

1 Lasă mingea deoparte și așezați-vă amândoi în mâini, cu picioarele ridicate pe o canapea sau scaune și mâinile sprijinite ferm pe podea.

2 Executați câte cinci flotări consecutive. Ridicați-vă, luați din nou mingea și repetați partea întâi. Reluați întregul exercițiu timp de 60 de secunde.

Tirbușonul

ZONE VIZATE: oblici, picioare, fese, brațe

fitness in cuplu

1 Stând spate în spate, pliați amândoi genunchii  în semi-genuflexiune. Ține la piept mingea medicinală.

2 Întoarceți-vă busturile în ambele direcții, pasându-vă mingea de la unul la celălalt. Repetați timp de 30 de secunde.

„Bate Cuba!”

ZONE VIZATE:  picioare, fese, talie, umeri

1 Stați față în față cu picioarele ușor depărtate. Împingeți șoldurile spre spate și pliați-vă amândoi în genuflexiune.

2 Săriți în același timp, ținându-vă palmele deasupra capului. Loviți-vă palmele în săritură. Aterizați ușor, cu fundul spre spate. Repetați mișcarea pentru încă  30 de secunde.

Domino

ZONE VIZATE: Triceps, pectorali, umeri

1 Stai în poziție patrupedă. Invită-ți partenera să se sprijine pe genunchii tăi și să se aplece în genuflexiune, până ce coatele formează un unghi de 90 de grade.

2 Stai nemișcat și cu abdomenul bine încordat. Repetați exercițiul pentru încă 30 de secunde.

Pare un program de fitness in cuplu numai bun pentruaceastă perioadă. Echipați-vă și treceți la treabă… 

Sursa: www.cosmopolitan.ro